Verzending

Verzendkosten.
Thuislevering (*) op werkdagen in België: 6,50 Euro
Bestel je voor minstens 100 Euro? Dan versturen we je pakket gratis.

Thuislevering op werkdagen in Nederland: 7,50 Euro
Bestel je voor minstens 150 Euro? Dan versturen we je pakket gratis.

(*) Als het door jou ingegeven verzendadres geregistreerd staat bij Bpost dan krijgen de ingestelde levervoorkeuren voorrang.
Wij hebben hierop geen invloed. (https://track.bpost.be/preferences/)

Levertermijnen.
Wij streven ernaar om je pakket zo snel mogelijk te overhandigen aan Bpost.
Meestal komt een pakket de werkdag na verzending toe maar dit is geen garantie.
De postbode komt op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) langs tussen 8u en 17u.
Op zaterdag, zondag en feestdagen zijn er geen leveringen voorzien.

Heb je gekozen om je bestelling te betalen via overschrijving? Dan word je pakket verzonden zodra wij het bedrag ontvangen hebben op onze rekening. Afhankelijk van de bank waar je klant bent kan dit tot 3 werkdagen duren.

Niet thuis?
De postbode van Bpost zal één keer langskomen met je pakket. Als je niet thuis bent zal de postbode een briefje achterlaten in de brievenbus. Hiermee kan je het pakket ophalen in het postkantoor of postpunt in de buurt.

Terug naar afzender!
Zorg ervoor dat het adres dat je ons doorgeeft volledig en correct is !

- Onjuist / onvolledig adres
- Bestemmeling verhuisd
- Levering geweigerd
- Pakket niet op tijd opgehaald in het postkantoor/postpunt of pakjesautomaat

Bpost rekent ons bijkomende kosten aan als een pakket "Terug naar afzender" komt. Deze kost (€2.75) wordt doorgerekend aan de klant. Het pakket kan nadien opnieuw verzonden worden mits betaling van de verzendkosten en retourskosten. Ook als het pakket de eerste keer gratis verzonden werd.

Pakket beschadigd of verloren!
Hiervoor zullen wij een dossier opstarten bij Bpost. Daarvoor hebben wij foto's nodig van je toegekomen pakket. Zonder deze foto's kunnen wij geen dossier opstarten.

- Foto van de beschadigde inhoud
- Foto van de verzenddoos waarop het Bpost verzendlabel duidelijk (!) leesbaar is.

Is de status van Bpost "Afgeleverd aan huis" maar hebt u niets ontvangen?
Stuur ons een mail met uw bestelnummer en telefoonnummer en dan contacteren wij u voor een oplossing.
Hou er rekening mee dat wij afhankelijk zijn van de snelheid waarop Bpost het dossier van verlies of schade zal verwerken.

Heb je nog vragen?
Contacteer ons via het contactformulier op de website of bel ons ALLEEN VOOR HEEL DRINGENDE ZAKEN op het nummer +32 487 204 900

 

Terug naar Algemene Voorwaarden