Over » FAQ

FAQ

Ik heb geen ordebevestiging ontvangen, is mijn bestelling goed aangekomen?
Het is mogelijk dat de orderbevestiging in je spamfolder is terechtgekomen. Om dat te vermijden kan je het e-mailadres webshop@annekesnoep.be toevoegen aan je lijst met veilige adressen.

Hoe en wanneer betaal ik mijn bestelling?
Kies de gewenste betalingsmethode bij het afrekenen in uw winkelmandje.
We bieden verschillende betaalmethodes aan (Bancontact, iDeal, Visa, Mastercard) 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij verzenden naar België en Nederland.

Voor België:
Pakket thuis geleverd (0 tot 30kg): 6,5 Euro
Pakket zelf afhalen: Gratis – Tussen 15u en 18u – Duitslandstraat 3, Temse (TTS industriezone zone D).
Print ALTIJD uw bestelbon uit voor u uw bestelling gaat afhalen.
Bedraagt jouw bestelbedrag 100 Euro of meer, dan nemen wij de transportkosten voor onze rekening.

Voor Nederland:
Pakket thuis geleverd (0-30kg): 7,5 Euro.
Bedraagt jouw bestelbedrag 150 Euro of meer, dan nemen wij de transportkosten voor onze rekening.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Voor 16u besteld wordt de dag na ontvangst van uw betaling de bestelling geleverd,
Voor het pakket verzonden wordt krijgt u nog een bevestiging per e-mail dat het pakket klaar is voor verzending.
Indien een bepaald product niet voorradig is wordt er contact met u opgenomen per e-mail en is er een langere levertermijn mogelijk.

Kan ik jullie telefonisch bereiken?
Ja, maar ALLEEN VOOR HEEL DRINGENDE zaken via het nummer +32 487 204 900 en enkel in de namiddag na 15u.
Indien u geen direct antwoordt krijgt kan je uw naam, telefoonnummer en eventueel bestelnummer inspreken en bellen we je zo spoedig mogelijk terug. U kan ons ook altijd bereiken via het contactformulier op de website.

Wat met het verzenden van holle chocolade en/of snoeptaarten?
Wij kunnen niet garanderen dat breekbare zaken heelhuids bij de klant toekomen.
Wij zorgen wel dat alle producten goed beschermd worden door ze in noppenfolie te wikkelen en in de doos vast te steken met luchtkussentjes.
Het is altijd veiliger om uw bestelling van holle chocolade en/of snoeptaarten zelf af te halen!

Hoe kan ik het beste de snoep bewaren van de snoeptaart en wat kan ik er nog mee doen?
De snoepjes op de snoeptaart worden door vele handen geplukt op een feest. Maar meestal blijft er wel nog wat snoep over en dan is het leuk als je deze nog wat kan bewaren. Het beste is om de snoepjes van de taart te plukken en deze te bewaren in een doos met deksel in de kast. Je kan ze ongeveer 9 tot 12 maand bewaren als je ze telkens goed afsluit.

Wanneer ontvang ik de factuur die ik aangevraagd heb bij mijn bestelling?
Facturen voor btw-plichtige worden op geregelde tijdstippen gemaakt door onze boekhouding. Die factuur wordt u dan in pdf-formaat naar uw e-mailadres verstuurd. Meestal ontvangt u de factuur binnen 30 dagen na afhaling van uw bestelling.

Zijn snoepjes ook per kleur verkrijgbaar?
Sommige snoepjes die in een kleurenmix zijn kan je ook apart per kleur bestellen. Dragibussen zijn bijvoorbeeld in enkele aparte kleuren te verkrijgen.

Heeft u nog vragen?
Staat uw vraag er niet bij! Neem dan contact op met www.annekesnoep.be via het contactformulier op de website.